Home (CZ) | PL | SK | DE | EN | RU
Video
Reference
Together, we undertook a strategically important project to redesign the way services are provided in our laboratories. ROI consultants understand how to structure processes and make them efficient, and they quickly fit in with the team. Particularly worthy of mention is the way knowledge gained from the manufacturing industry was successfully applied to the processes of a services company.
Joachim Birnthaler, CEO, TÜV SÜD Product Service GmbH, Munich

Korporátní zaměření

Průmysl 4.0 je o předvídání a vyvolávání změn v business modelech. Na jednu stranu chce německá vláda vzdělávat širokou veřejnost a korporátní sféru ohledně probíhající revoluce, ale zdaleka těžší úkol je určitá změna výrobního prostředí, konkrétně u malých a středně velkých podniků (SME). Tyto podniky jsou ukazatelem národního korporátního prostředí a jsou páteří industriálního úspěchu. Dosud měly malé a střední podniky měly tendenci zaostávat v aplikaci velkých dat a analýz, stav, který je odrazem evropské úrovně. Německý komisař EU pro digitální ekonomiku a společnost nedávno poukázal na skutečnost, že: „14 % evropských malých a středních podniků v současnosti používá internet jako prodejní kanál a 1,7% všech evropských společnosti používá vyspělé digitální nástroje k inovaci produktů a procesů.“

IIC byla uznána pěti velkými společnostmi a její význam potvrzuje členství velkých firem jako ABB, Siemens, Mitsubishi a China Telecom. IIC zaujala i menší podnikatelské subjekty jako Xcaliber Technologies a CyberX. S členskými poplatky, které jsou pro začínající podniky velmi malé, se IIC podařilo vytvořit mix firem od start-upů, přes středně velké až po nadnárodní korporace a výzkumné instituce.
 
Jak Průmysl 4.0 tak IIC jsou otevřeny podnikům všech velikostí, první ze jmenovaných se týká více malých a středních podniků (SME), kdežto druhý většinou zajímá větší společnosti.

Zdroj: MAPI Foundation