Workshop "Customer sandbox"
Smyslem workshopu customer sandbox je poskytnout klientovi "lean pískoviště", kde si může vyzkoušet svůj návrh optimalizace organizace pracoviště bez zasahování do vlastního výrobního procesu.
V praxi se ukázalo, že největší efektivity workshopu se dosahuje ve spojení s předchozí analýzou procesu u klienta, kterou provedou naši konzultanti a následně připraví všechny potřebné podklady pro simulaci.
Workshop je vhodným doplňkem absolvovaného lean školení, kdy si účastníci vyzkouší použití lean metod na procesu, který je jim známý.
- Rozvoj získaných znalostí z lean školení na konkrétním příkladu
- Pomocí 3P simulace otestovat předpoklady pro optimalizaci procesu
- Návrh ideálního toku materiálu, který vyplyne z požadavků na ergonomii pracoviště
- Simulace layoutu v reálném měřítku (pokud je to dispozičně možné)
- 5S
- Rozpoznání plýtvání
- Špagetový diagram
- Papírový kaizen
- Simulace 3P
- Value Stream Mapping
- ROM
|||||
Vedoucí pracovníci
||||||||
Mistři
||||||||
Operátor / Pracovník
||||||
Požadované znalosti před začátkem workshopu Customer sandbox - 5S, Standardizované pracoviště, Od push k pull
Doba trvání workshopu Customer sandbox – 1 den
Fotogalerie z workshopu Customer sandbox: